Følgende skal rapporteres
- medlems- og aktivitetstall, betalende medlemmer
- total omsetning (inntekter) og totale driftskostnader
- oppdatert styre og verv (etter at årsmøtet er gjennomført)
- signert årsmøteprotokoll og årsregnskap (etter at årsmøtet er gjennomført)
- søknad om momskompensasjonen (krever registrering i frivillighetsregisteret)
- rollene barneidrettsansvarlig, politiattestansvarlig, leder av valgkomité og leder av kontrollutvalg
Delta på webinar om samordnet rapportering
Er du usikker på hvordan samordnet rapportering gjennomføres? Bli med på webinar i regi av Norges Idrettsforbund! Det vil bli gjennomgang og visning av årets samordnet rapportering. Det vil bli anledning til å stille spørsmål underveis.
Når? Onsdag 12. april kl. 20.00 – 21.00.
Webinaret er relevant for den som skal rapportere på vegne av idrettslaget. Webinaret blir tatt opp og tilgjengeliggjort på våre nettsider etterpå.
Meld deg på webinar her!