Tirsdag 14. mars holdes andre del av NDF sitt webinar i sosiale medier. Første del ble holdt i november 2022, hvor det ble lagt mye vekt på det teoretiske ved SoMe. Denne gang, i del 2, vil fokuset ligge mer på det praktiske. Hvilket innhold er godt innhold, og hvordan kan man lage det?
For best utbytte av del 2, oppfordrer vi alle til å se del 1 i forkant. Del 1 og tilhørende powerpoint er tilgjengelig her.
Hvem er kursholderen?
Karl Filip Singdahlsen er sertifisert digital markedsfører og har tidligere vært sosiale medier-ansvarlig for Norges Idrettsforbund. Siden 2018 har han jobbet med digital markedsføring for store anerkjente selskaper i Norge.
Karl Filip vet hvordan idrettsnorge fungerer.
I dag forvalter Karl Filip sin egen portefølje med kunder som blant annet trenger bistand til innholdsproduksjon og digital markedsføring i sosiale medier.
Webinaret er åpent for alle klubber og medlemmer av Norges Dykkeforbund.
På webinaret lærer du:
- Hvilket innhold som får rekrutteringen til å blomstre
- Hvordan lykkes på sosiale medier
- Konkrete råd om hvordan skape mer aktivitet blant medlemmer
- Hvilke kanaler burde klubben bruke?
- Hvordan tidsinnstille innlegg (og få mer tid til andre ting!)
- Hvordan få lokalavisen til å skrive om klubben
Sett av én time tirsdag 14. mars klokken 18:00!☀️☕ Webinaret er gratis, og vi oppfordrer alle klubber og medlemmer til å delta.
Har du spørsmål eller konkrete problemstillinger du lurer på? Send inn spørsmål i forkant slik at Karl Philip kan bruke din problemstilling som eksempel! Det vil også være mulig å spørre spørmål underveis i webinaret.
Meld deg på her!